موهای زائد ممکن است بر روی صورت، پا، بازو، زیر بغل یا سایر قسمت ها رشد نماید. هم ن و هم مردان سعی می کنند از  فناوری لیزر برای برداشتن و حذف موهای زائد استفاده کنند زیرا این روش می تواند تاثیر خوبی به همراه داشته باشد.  بیشتر افراد نمی دانند که حذف موها توسط لیزر می تواند برای افرادی که  مشکلاتی با موهای فرو رفته دارند نیز مفید باشد. با برداشتن و حذف مو ، فولیکول آن دیگر عفونت نخواهد کرد. این استراتژی یک روش پیشگیرانه محسوب می شود زیرا از بروز مشکلات در آینده جلوگیری می کند.

حذف و برداشتن مو با لیزر چگونه کار می کند؟

سیستم لیزری برای حذف موها یک پرتو از نوری با شدت بالا را  که به شکل لیزر در آمده است بر روی فولیکول مو می تاباند. مقدار کنترل شده از گرما به هدف می رسد و می تواند موها را حذف کند. با وجود چنین سیستمی، عوارض کار به حداقل می رسد.

 آیا برداشتن موها با لیزر مقرون به صرفه است؟

بیشتر افراد برداشتن مو با لیزر را نسبت به روش های دیگری همچون اصلاح با تیغ یا موم بسیار مقرون به صرفه می دانند. همچنین استفاده از این روش می تواند ماندگاری بیشتری نسبت به روش های دیگر داشته باشد.  روش های درمان بسیار متعدد است بنابراین بهتر است از یک پزشک متخصص کمک گرفته شود. این فرد می تواند هزینه نهایی را تخمین بزند.

ایا برداشتن و حذف مو توسط لیزر را می توان بر روی تمامی پوست ها انجام داد؟

این نوع درمان را می توان بر روی طیف وسیعی از پوست ها انجام داد. افرادی که پوست لطیف و زیبا با موهای سیاه را دارند بهترین نتیجه را دریافت خواهند کرد اما با تغییر روش های درمانی این موضوع را نیز می توان بهبود بخشید. امروزه با استفاده از آخرین فناوری موجود، می توان لیزر را بر روی پوست های تیره تر نیز مورد استفاده قرار داد.

 نواحی رایجی که با لیزر درمان می شوند:

با اینکه می توان از لیزر در بیشتر بخش های بدن استفاده کرد اما رایج ترین نواحی بدن ن شامل پاها، صورت ، بازو، زیر بغل و ناحیه شرمگاهی است. هر فردی نیازهای خاص خود را دارد. به همین خاطر این روش محدودیت های خاصی ندارد و می توان بر اساس نیاز فرد نواحی مختلف بدن را  با آن درمان کرد.

حذف موهای زائد با نور پالس دار چقدر موثر است؟

با کمک فناوری های پیشرفته لیزری، شکی نیست که لیزر و نور پالس دار روش های مفید و موثری برای متوقف کردن رشد موهای زائد است. در مقایسه با سایر روش های سنتی، استفاده از این دو مورد نتیجه بهتر و پایدارتری ایجاد خواهد کرد. لیزر پرتو بسیار متمرکزی است که مورد استفاده قرار می گیرد اما نور پالس دار به قسمت های عمیق نفوذ نمی کند.

بعد از لیزردرمانی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

بعد از لیزردرمانی، ناحیه درمان شده باید تمیز نگه داشته شود. در این ناحیه ممکن است رشد مو وجود داشته باشد اما بعد از یک یا دو هفته رشد آن تغییر می کند. دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند فرایند درمانی را به خوبی تکمیل کنید:
اگر بعد از لیزردرمانی تورم یا قرمزی بر روی پوست وجود داشت از یخ بر روی آن استفاده کنید.
اگر ناحیه مورد نظر تاول زد به پزشک مراجعه کنید.
ناحیه درمان شده را خراش ندهید. برخورد ارام با این ناحیه بسیار ضروری است.
به مدت دو هفته بعد از لیزردرمانی ناحیه مورد نظر را با کرم ضد آفتاب با SPF سی(۳۰) پوشش دهید
ملاقات بعدی خود را ۴ هفته بعد از آخرین جلسه خود قرار دهید.


شرکت پرسناژ لیزر ,استفاده ,ناحیه ,موهای ,توان ,برداشتن ,موهای زائد ,داشته باشد ,ناحیه درمان ,ناحیه مورد ,استفاده قرار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت وردپرس پرداخت آنلاین با مستر کارت، ویزا کارت، pay pal ، آزمون تافل، GRE اخلاق و ادب چل چله یادی ولات مجله تکنولوژی 21 مطالب علمی و آموزشی stevieq40p News دانلود | Banava